marți, 15 iulie 2014

Vad negru in fata ochilor cand aud pe unii dintre ofiterii in rezerva si retragere ca nu merita sa se bata pentru neamul din care se trag


FotografieSunt ofiter in rezerva si-mi iubesc neamul si tara si-mi respect asa cum am mai spus juramantul militar pe care l-am depus cu arma-n mana in fata drapelului tricolor. Urasc de moarte pe tradatorii de neam si tara si port respect marilor nostri inaintasi care au condus tara si s-au jertfit pentru tara. Unul din acestia este maresalul ION ANTONESCU. Daca ar fi fost la conducerea tarii atunci cand EMANATII postdecembristi au hotarat desfiintarea serviciul militar obligatoriu nu ar fi fost de acord cu aceasta in ruptul capului. Pe ce ma bazez cand fac aceasta afirmatie ? Redau un pasaj dintr-un discurs al sau:
"Armata este scoala natiunii dar ea, totodata, asigura vitalitatea neamului, prin aceea ca primind pe timpul pe timpul stagiului militarin sanul ei tineretul ajuns la cea mai critica faza a varstei lui, cand cresterea organismului atinge criza trecerii de la fragezimea primilor ani ai tineretii catre maturizare, orice se imprima pe acest fond ramane definitiv.Venind din diferite medii,majoritatea tinerilor au deficiente de crestere.Armata trebuie sa le ofere prilejul de nivelare a acestor carente si, ca atare, ei trebuie sa fie supusi unui program rational, bazat pe mancare, un program economic intocmit, asigurand refacerea fortelor cheltuite in timpul zilei si un tratament psihic omenesc.Armata nu trebuie sa dea inapoi neamului elemente vlaguite, ci elemente robuste, consolidate fiziceste, formate moraliceste pentru a putea sa indeplineasca rolul ce li-l rezerva societatea."
Citind aceste randuri imi reamintesc de programul de activitate, de odihna si hrana pe care l-am avut in armata si nu pot sa nu fiu de acord cu maresalul Ion Antonescu. Am facut armata la 22 de ani deorece fiind nevoit sa termin liceul si scoala de impiegati CFR am fost nevoit sa tot aman plecarea in armata. Puteam sa nu o mai fac, dar nu am vrut. Ca militar in termen am facut si scoala de ofiteri in rezerva si ma felicit ca nu am renuntat sa nu fac stagiul militar, fiind cu totul alt om la terminarea stagiului militar.Mi-am facut multi prieteni in armata, atat printre ofiteri cat si printre gradati si soldati. Cu multi dintre ei tin legatura si acum, printre acestia fiind unguri sau secui care au invatat sa vorbeasca romaneste in armata. Cel mai bun prieten este un secui care invatand sa vorbeasca romaneste in armata a facut facultatea politehnica la Bucuresti ajungand un bun inginer si director de inteprindere. Vad negru in fata ochilor cand aud pe unii dintre  ofiterii in rezerva si retragere ca nu merita sa se bata pentru neamul din care se trag pentru ca este...un neam de cacat!!? Uita ca sunt sub juramantul militar si actele facute de catre unii din acestia se incadreaza la TRADARE DE TARA. Cam unde de incadreaza actele facute de capitanul de nava Taian Basescu sau cele facute de generalul cu 4 stele Gabriel Oprea cel care fiind ministru al Fortelor Armate a facut cu ghiotora colonei pe banda rulanta, din indivizi care nu au facut armata si multe altele? Se intampla asa ceva cand maresalul Ion Antonescu era conducatorul Statului Roman si al Armatei?
Un rezervist